Ik denk dat mensen met een Brits paspoort, een NIE en woonachtig in Spanje dit registratieproces niet hoeven te doorlopen?
Je hebt ook je TIE nodig!"EES zal naar verwachting in oktober 2025 van start gaan."
"Wanneer EES wordt geĂŻntroduceerd, moet u bij uw eerste bezoek aan de Schengenruimte bij aankomst in de haven of op de luchthaven een digitale registratie aanmaken. U moet uw vingerafdrukken indienen en een foto laten maken in speciale booths."
Ik denk dat degenen met een Brits paspoort, een NIE en woonachtig in Spanje dit registratieproces niet hoeven te doorlopen?
JaJe hebt ook je TIE nodig.......
Steve
Het is al vaak gezegd. Een NIE bewijst niet dat je in Spanje woont.Brits paspoort, een NIE en wonen in Spanje
Waar staat dit?Het sinistere vind ik dat ze actiever zullen beginnen met het volgen van de komst en het vertrek van iedereen in de Schengenzone, maar het lijkt er ook op dat voor Britse paspoorthouders, vanaf augustus 2025, als je meer dan 3 keer per jaar het VK verlaat, je op de radar verschijnt en ze je achtergrond zouden kunnen onderzoeken op bewijs van wangedrag/ontduiking/criminele activiteiten...
Maak je je er zorgen over?Are you worried about it?
UKMS, blij dat je het uiteindelijk zelf hebt kunnen uitzoeken.De onzin die over reisbewaking is gepost, is een viraal nepnieuwsverhaal dat de ronde doet op sociale media.
Moest je niet naar ExtranjrĂa gaan?Mijn man is net overgestapt van een NLV-visum met een foto-ID TIE-kaart naar een EU-verblijfsvergunning en heeft een groene kaart gekregen, zonder foto-ID. Onze advocaat zegt dat dat nu zo wordt gegeven????