Hallo allemaal,
Ik was geschokt om een afschrijving van 80,40 euro van Sabadell te zien. Ik heb het nationale nummer gebeld omdat het lokale filiaal gesloten is en natuurlijk zouden ze moeten verwijzen naar het lokale filiaal en niemand heeft contact met me opgenomen.
Dieper gegraven en ik ontdekte dat dit is hoe ze de kosten rechtvaardigen (bijgevoegd). Ze hebben ook mijn rekening gewijzigd van "Expansion" zonder commissie of overboekingskosten naar "Relacion" met een overboekingskosten van 5-6 euro voor elke bankoverschrijving (op zoek naar een document voor kosten, ontdekte ik dat ze nu 30 euro per kwartaal in rekening brengen voor een Relacion-rekening). Ik heb helemaal geen bericht ontvangen dat ze mijn rekeningtype zouden wijzigen en dat er kosten in rekening zouden worden gebracht. Dus nu heb ik een bankrekening die ik niet kan gebruiken, tenzij ik buitensporige kosten wil betalen. En van de data op de huidige kosten, zullen ze me opnieuw kosten in rekening brengen.
Is dit iemand overkomen? Wat heb je gedaan? Wat zijn andere banken die je redelijker hebt gevonden zonder buitensporige kosten?
Heeft iemand ING bank gebruikt? Uw ervaring?
Ik heb vandaag een klacht ingediend bij de Ombudsman voor het geval iemand in hetzelfde schuitje zit: https://clientebancario.bde.es/pcb/...de.es/pcb/en/menu-horizontal/podemosayudarte/consultasreclama/comorealizarrecl/
Bedankt bij voorbaat voor uw antwoord.
Ik was geschokt om een afschrijving van 80,40 euro van Sabadell te zien. Ik heb het nationale nummer gebeld omdat het lokale filiaal gesloten is en natuurlijk zouden ze moeten verwijzen naar het lokale filiaal en niemand heeft contact met me opgenomen.
Dieper gegraven en ik ontdekte dat dit is hoe ze de kosten rechtvaardigen (bijgevoegd). Ze hebben ook mijn rekening gewijzigd van "Expansion" zonder commissie of overboekingskosten naar "Relacion" met een overboekingskosten van 5-6 euro voor elke bankoverschrijving (op zoek naar een document voor kosten, ontdekte ik dat ze nu 30 euro per kwartaal in rekening brengen voor een Relacion-rekening). Ik heb helemaal geen bericht ontvangen dat ze mijn rekeningtype zouden wijzigen en dat er kosten in rekening zouden worden gebracht. Dus nu heb ik een bankrekening die ik niet kan gebruiken, tenzij ik buitensporige kosten wil betalen. En van de data op de huidige kosten, zullen ze me opnieuw kosten in rekening brengen.
Is dit iemand overkomen? Wat heb je gedaan? Wat zijn andere banken die je redelijker hebt gevonden zonder buitensporige kosten?
Heeft iemand ING bank gebruikt? Uw ervaring?
Ik heb vandaag een klacht ingediend bij de Ombudsman voor het geval iemand in hetzelfde schuitje zit: https://clientebancario.bde.es/pcb/...de.es/pcb/en/menu-horizontal/podemosayudarte/consultasreclama/comorealizarrecl/
Bedankt bij voorbaat voor uw antwoord.