Expat Forum For People Moving Overseas And Living Abroad banner

Które stany by Pan/Pani polecił(a)?

2.7K views 27 replies 12 participants last post by  citlali  
#1 ·
Cześć wszystkim!
Jestem pewien, że słyszycie te pytania cały czas, ale pomyślałem, że mogę je zadać tutaj, ponieważ nie mam pojęcia, kogo innego mógłbym zapytać.

Zastanawiam się, do których stanów polecilibyście nam się przeprowadzić i dlaczego?

Jestem księgowym, który w ciągu roku ukończy certyfikację ACCA w Irlandii. Zamierzam pracować nad uzyskaniem CPA tak szybko, jak to możliwe, w USA. Moja partnerka jest programistką, chociaż dopiero ma zdobyć doświadczenie w tej dziedzinie (świeżo po studiach). Jest Latynoską - stwierdzam to, ponieważ rasizm jest jednym z naszych zmartwień.

Oto, co chcielibyśmy mieć w stanach, które nam polecacie:
Chcielibyśmy mieć większy dom z przodem i tyłem ogrodu. Chcielibyśmy mieć wszystkie cztery pory roku, ale zdecydowanie wolimy słońce i ciepłą pogodę o wiele bardziej niż zimno i śnieg (nie mamy nic przeciwko lataniu gdzieś w zimne miejsce co roku na Boże Narodzenie). Chcielibyśmy mieszkać w stanie, w którym moglibyśmy często chodzić na wędrówki, kempingować w lesie i pływać w jeziorze lub oceanie. Poza tym, to mało istotne, ale ponieważ mieszkamy w Irlandii... Jesteśmy tak, tak zmęczeni ciągłym deszczem i chmurami. Więc jeśli to możliwe, wolelibyśmy mniej pochmurny klimat. Na przykład kilka miesięcy w roku jest w porządku, ale kiedy to wszystko, co widzisz...

Do tej pory rozważałem następujące stany:
Alabama - Właściwie mam tam rodziców chrzestnych. Wychowywali mnie po części, kiedy jeszcze mieszkali w pobliżu, zanim wrócili do USA (pochodzą z Ameryki). Cóż, Alabama brzmi niesamowicie i wszyscy bardzo by nam pomogli. Ale boimy się tornad. To wszystko jest tak nieprzewidywalne, nie wiem, jak bezpiecznie jest naprawdę.