Expat Forum For People Moving Overseas And Living Abroad banner

VLS-TS-validatie niet mogelijk!

2.1K views 10 replies 5 participants last post by  alissash  
#1 ·
Hallo iedereen!

Ik probeer mijn VLS-TS-visum online te valideren, maar geen van de vermeldingen in de sectie "Opmerkingen" komt overeen met mijn visum, waarop VISITEUR staat. Zonder deze sectie in te vullen, is het niet mogelijk om naar de volgende stap te gaan.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Moet ik het supportteam van de website een e-mail sturen? Of iets anders?

Heel erg bedankt voor uw hulp en/of advies!
Rob

#5 ·
Kun je de taal van het systeem veranderen van Engels naar Frans? De Engelse vertalingen zijn al slecht genoeg op de screenshot, dus ik vermoed dat de vertaling hier het probleem is. Als je dingen in het Frans kunt bekijken, vermoed ik dat "visiary" misschien is wat je nodig hebt voor "visiteur".
Je had helemaal gelijk, Bev! In het Frans staat het correct vermeld als "visiteur".
Heel erg bedankt voor het bedenken!

Bedankt @Agatha’sHuman ook!

Fijne avond!

#6 ·
@Bevdeforges en @Agatha’sHuman, ik zit weer vast! De sectie direct na die we net hebben opgelost, heet "Regulerende referentie (onder de sectie "Opmerkingen")" en de twee waarden eronder zijn: 1. CESEDA R311-3 5 2. CESEDA R431-16 16 Ik heb geen dergelijke informatie op mijn visum. De enige aanvullende informatie onder VISITEUR is: V1 VLSTS A VALIDER EN LIGNE Hebben jullie enig idee waar ik hiernaartoe moet gaan? Nogmaals bedankt voor alle hulp die jullie me kunnen geven!

#7 ·
We hadden deze vraag een paar maanden geleden en iemand slaagde erin de "regulerende referentie" te vinden voor de verschillende soorten visa. Oeps - online gevonden met een snelle Google-zoekopdracht:
OK, het is allemaal in het Frans, maar scroll naar beneden op de pagina(s) naar pagina 3 van het pdf-document waar een kleine tabel staat die u moet laten zien hoeveel belastingzegels u nodig heeft om uw carte de séjour te krijgen - en het "gebeurt" toevallig dat een "visiteur"-visum de regulerende referentie is die u in uw bericht als nummer 2 vermeldt.

#8 ·
We hadden deze vraag een paar maanden geleden en iemand slaagde erin de "regulerende referentie" te vinden voor de verschillende soorten visa. Oeps - online gevonden met een snelle Google-zoekopdracht:
OK, het is allemaal in het Frans, maar scroll naar beneden op de pagina(s) naar pagina 3 van het pdf-document waar een kleine tabel staat die u moet laten zien hoeveel belastingzegels u nodig heeft om uw carte de séjour te krijgen - en het "gebeurt" toevallig dat een "visiteur"-visum de regulerende referentie is die u in uw bericht als nummer 2 vermeldt.
Bedankt, @Bevdeforges! Je bent geweldig! :) Ik waardeer je hulp echt! 🙏