Hallo. Heb hulp nodig. Zal de Indiase immigratie toestaan om te vertrekken en de Aus DBF om binnen te komen als ik reis met een Indiaas paspoort dat over minder dan 6 maanden verloopt? (Om precies te zijn 170 dagen)
Toeristenvisum - Waarschijnlijk nietHallo. Heb hulp nodig. Zal de Indiase immigratie toestaan om te vertrekken en Aus DBF om binnen te komen als ik reis met een Indiaas paspoort dat over minder dan 6 maanden verloopt? (170 dagen om precies te zijn)
Ik ben onlangs in deze situatie gereisd.Hallo. Heb een hulp nodig. Zal de Indiase immigratie uitreizen toestaan en Aus DBF binnenkomen als ik reis met een Indiaas paspoort dat over minder dan 6 maanden verloopt? (170 dagen om precies te zijn)
Bedankt vriend voor je input. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de autoriteiten, maar kon geen duidelijk antwoord krijgen. Kunt u uw ervaring delen? Reisde u met een Indiaas paspoort? Met welke luchtvaartmaatschappij bent u gevlogen en waren er problemen?Ik heb onlangs in deze situatie gereisd.
Australië, uw paspoort moet geldig zijn op de datum en tijd van binnenkomst in het land.
De meeste landen vereisen een 6 maanden geldig paspoort voordat u kunt reizen.
India, ambtenaren zullen problemen creëren dat uw paspoort 6 maanden geldig moet zijn voordat u kunt reizen. Luchtvaartmaatschappijen kunnen problemen veroorzaken.
Zorg er voor het vliegen voor dat u communiceert met luchtvaartmaatschappijen en immigratieambtenaren in India.
Succes.
Hé maat...ik zit in hetzelfde schuitje. Paspoort verloopt over minder dan zes maanden en ik ben een permanente inwoner van Australië, die via Malaysian Airlines reist. Denk je dat ik problemen zal ondervinden op de luchthaven?Bedankt voor jullie input. Kan bevestigen dat ik in dit scenario zonder problemen heb gereisd.
Zeer grote kans dat ze in India en misschien zelfs in Maleisië de toegang wordt geweigerd, en ook de toegang tot AustraliëHoi, mijn moeder reist met Malaysia Airlines van India naar Australië met een Indiaas paspoort. De paspoortgeldigheid is minder dan zes maanden. Zullen er problemen zijn bij het instappen van de vlucht? Bedankt Kesav