Expat Forum For People Moving Overseas And Living Abroad banner
21 - 40 of 132 Posts
Aan Ayesh
Hoi Amar hier
Ik kom uit Sydney
Ik heb ook een aanvraag ingediend voor de verlenging van een Indiaas paspoort bij VFS Sydney
Het is meer dan 5 weken geleden
Ik denk erover om het Indiase consulaat in Sydney te bezoeken
Wat denk je, zal het helpen om het paspoortproces te versnellen?
/SNIP/

Bedankt voor uw tijd en overweging

TO Ayesh
Hoi Amar hier
Ik kom uit Sydney
Ik heb ook een aanvraag ingediend voor de verlenging van mijn Indiase paspoort bij vfs sydney
Het is meer dan 5 weken geleden
Ik denk erover om het Indiase consulaat in Sydney te bezoeken
Wat denk je, zal het helpen om het paspoortproces te versnellen?
/SNIP/

Bedankt voor de tijd en overweging
Lees de vorige berichten aandachtig
Je moet 8 weken wachten
Proost

Ik wil hier graag mijn ervaring delen, die nuttig zou kunnen zijn.
Aangevraagd op - 25/09 bij VFS
CGI bevestigd op 27/09
8 weken gewacht
CGI Sydney bezocht op 27/11 en de urgentie uitgelegd.
De man daar zei: "Oké, het is 8 weken geleden, ik zal de aanvraag pushen".
P.S. - De man was ERVAN OVERTUIGD dat ik het binnen een week zou krijgen.
Melding over politiecontrole ontvangen op 29/11
De politiecontrole voltooid op 30/11.
Het paspoort ontvangen op 04/12.
Als je CGI zover krijgt om je aanvraag te pushen, is het een kwestie van weken (max. 10 dagen) om het te krijgen.

Ik wil hier graag mijn ervaring delen, die misschien kan helpen
CGI bevestigd op 27/09
8 weken gewacht
CGI Sydney bezocht op 27/11 en de urgentie uitgelegd.
De man daar zei: "Oké, het is 8 weken geleden, ik zal de aanvraag pushen".
P.S. - De man was ERVAN OVERTUIGD dat ik het binnen een week zou krijgen.
Melding over politiecontrole ontvangen op 29/11
Het paspoort ontvangen op 04/12.

Als je CGI zover krijgt om je aanvraag te pushen, is het een kwestie van weken (max. 10 dagen) om het te krijgen.
dit is zo'n positief nieuws. Maar het is zo lastig als je niet in Sydney woont. Heeft je Indiase paspoort een Australisch adres of een Indiaas adres? Sorry, ik zit in een lastige situatie, daarom vraag ik het? Ik heb op 1 oktober een aanvraag ingediend.

CGI zal niet echt controleren wie er binnenkomt voor wiens aanvraag. Zolang de persoon die daarheen gaat, aanvraagdetails (naam + ARN + pp# + datum van aanvraag) geeft... Dus je zou iemand kunnen vragen om een gunst te doen.

Mijn pp heeft nog steeds een Indiaas adres - weet niet zeker of een Australisch adres enig verschil maakt.

Toen ik met de man sprak, zei hij dat ze aanvragen verwerkten die in de laatste week van september waren ingediend. Ik ben er zeker van dat ze ofwel 01/10 of dichtbij die datum hebben gekozen.

CGI zal niet echt controleren wie er binnenkomt voor wiens aanvraag. Zolang de persoon die daarheen gaat, aanvraagdetails (naam+arn+pp#+datum aangevraagd) geeft... Dus je zou iemand een gunst kunnen vragen.

Mijn pp heeft nog steeds een Indiaas adres - weet niet zeker of een Australisch adres enig verschil maakt.

Toen ik met de man sprak, zei hij dat ze aanvragen verwerkten die in de laatste week van september waren ingediend. Ik ben er zeker van dat ze 01/10 of dichtbij hebben gekozen.
Bedankt. Duimen.

Ik wil hier graag mijn ervaring delen, die misschien kan helpen
CGI erkend op 27/09
8 weken gewacht
Bezocht CGI Sydney op 27/11 en de urgentie uitgelegd.
De man daar zei: "oké, het is 8 weken geleden, ik zal de aanvraag pushen".
P.S. - De man was ER ZEKER VAN dat ik het binnen een week zou krijgen.
Kreeg bericht over politiecontrole op 29/11
Kreeg het paspoort op 04/12.

Denk je dat ze mijn aanvraag kunnen pushen als deze in de 7e week van verwerking zit? Ik moet op 2 januari naar India reizen en de tickets zijn al geboekt.

Denk je dat ze mijn aanvraag kunnen pushen als deze in de 7e week van verwerking zit. Ik moet op 2 januari naar India reizen en de tickets zijn al geboekt.
Niets werkt in Australië na 15 december, want iedereen gaat de vakantieperiode in
Je kunt de CGI bezoeken en je probleem uitleggen en het proberen
Heb een plan B, want je zult het waarschijnlijk nodig hebben
Proost

Niets werkt in Australië na 15 december, want iedereen gaat de vakantieperiode in
U kunt het CGI bezoeken en uw probleem uitleggen en proberen
Zorg voor een plan B, want u zult het waarschijnlijk nodig hebben
Proost
Het probleem is dat ik in Albury ben, ver van Sydney, dus ik kan er niet persoonlijk naartoe gaan.

Hallo mensen, ik heb op 18 oktober een aanvraag ingediend voor de verlenging van mijn Indiase paspoort en op 21 oktober een CGI-bevestiging ontvangen. Weet iemand wanneer ik mijn paspoort terug kan verwachten? Ik moet in januari 2025 terugreizen naar India. Alle hulp wordt gewaardeerd. Ik probeer CGI te bellen, maar krijg niemand te pakken.

Hoi mensen, ik heb op 18 oktober een aanvraag ingediend voor de verlenging van mijn Indiase paspoort en op 21 oktober een CGI-bevestiging ontvangen. Iemand enig idee wanneer ik mijn paspoort terug kan verwachten? Ik moet in januari 2025 terugreizen naar India. Alle hulp wordt gewaardeerd. Ik probeer CGI te bellen, maar krijg niemand te pakken.
Ik heb een aanvraag ingediend bij VFS Adelaide

Hoi mensen, ik heb op 18 oktober een verlenging van mijn Indiase paspoort aangevraagd en op 21 oktober een CGI-bevestiging ontvangen. Weet iemand wanneer ik mijn paspoort terug kan verwachten? Ik moet in januari 2025 terugreizen naar India. Alle hulp wordt gewaardeerd. Ik probeer CGI te bellen, maar krijg niemand te pakken.
Ik zit in hetzelfde schuitje, heb in oktober aangevraagd en moet in januari reizen en nog steeds geen update. Ik heb in Sydney aangevraagd, hopelijk hebben ze een snel proces in Adelaide. Ja, ze nemen nooit de telefoon op en als ze toevallig opnemen, hebben ze zo'n haast en hangen ze de telefoon in het midden op terwijl je aan het praten bent.

21 - 40 of 132 Posts